Wiele osób pyta, jaka jest gwarancja na telewizory SAMSUNG? W tym wpisie podajemy odpowiedź. Okres gwarancji jest liczony od daty sprzedaży w przypadku większości produktów. Gwarancja w żaden sposób nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową kupna.
O gwarancji na telewizory od SAMSUNGA
Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabrycznie istniejące w produkcie. Telewizory Samsung nie obejmuje gwarancja na akcesoria takie jak piloty, baterie itp. Nie obejmuje również uszkodzeń mechanicznych oraz innych wynikających z niewłaściwego użytkowania lub zdarzeń losowych takich jak zalanie, pożar czy spięcie w sieci elektrycznej. Gwarancją na telewizory SAMSUNG nie są też objęte nieaktywne piksele zgodnie z dopuszczalnymi normami obowiązującymi w monitorach, notebookach oraz odbiornikach wyposażonych w panele LCD lub plazmowe.
Gwarancja zostaje unieważniona w przypadku ingerencji w sprzęt lub naprawy poza Autoryzowanym Punktem Serwisowym. Co ciekawe, produkty zakupione w innych krajach Unii Europejskiej mogą zostać bezpłatnie naprawione po uprzedniej weryfikacji posiadanych dokumentów zakupu, w naszym kraju.